Páginas

quarta-feira, 31 de março de 2010

Thirty

    Cando comecei a miña relación con Rilinda, miña mai aconselloume:
    - Non gusto de como ela cheira. Éche ben estraña.
    Tanto me tiña. Eu simplemente namorara dela coma un adolescente. Abandonei todo por ela, mais a relación non daba funcionado. Na fin do Antroido, xusto unha semana despois de termos comezado a nosa relación, ela rompeu comigo sen me dar explicación ningunha. Marchou do cuarto onde fixeramos o amor pola derradeira vez, mais eu seguina. O que descubrín xeoume o sangue: non moraba nun apartamento, mais nun invernadoiro na periferia. Unha vez dentro, ela quitou o disfrace de muller e tirouno: de facto, ela era un repolo que pasara o Antroido disfrazado de muller. Entón comprendín que, de todos os xeitos, a relación non podería ter funcionado, porque eu odio a verdura.



    Cuando empecé mi relación con Rilinda, mi madre me aconsejó:
     - No me gusta cómo huele. Es bastante rara.
     Me daba igual. Yo simplemente me había enamorado de ella como un adolescente. Lo había abandonado todo por ella, pero la relación no cuajaba. Al final del Carnaval, justo una semana después de haber empezado la relación, ella rompió conmigo sin darme explicación alguna. Abandonó el cuarto donde habíamos hecho el amor la última vez, pero yo la seguí. Lo que entonces descubrí me dejó de piedra: no vivía en un piso, sino en un invernadero en las afueras. Una vez dentro, ella se quitó el disfraz de mujer y lo tiró por ahí. De hecho, ella era un repollo que se había tirado todo el Carnaval disfrazado de mujer. Sin embargo, entonces comprendí que la relación no podía haber funcionado en ningún caso: yo odio la verdura.




     When I began my relationship with Rilinda, my mother advised me:
     "I don't like how she smells. She's odd".
     I didn't care. I simply fell in love with her like a teenager. I left everything for her, but the relationship didn't work. At the end of Carnival, just a week later we had begun our dates, she broke down with me giving me no explanation. She left the room where we had made love for the last time, but I followed her. What I found up froze my blood: she didn't live in a flat, but in a greenhouse in the outskirts. Once inside, she threw her disguise away and then I saw her real nature: she was actually a cabbage who had spent Carnival time dressed up as a woman. Anyway I then understood that the relationship could have never worked: I hate vegetables.


Sem comentários: