Páginas

sexta-feira, 5 de fevereiro de 2010

Eleven

    Non son a mesma persoa despois da miña bolsa Erasmus. Gústame tirarme na neve, só quero falar en sueco todo o día e o meu nome é Astrid. Mais o peor de todo é que antes de marchar a Suecia, gustábame deitarme na praia cunha boa cervexa fresca ao lado, mal sabía tres ou catro palabras en inglés e chamábame Miguel Ángel.

    No soy la misma persona después de mi beca Erasmus. Me gusta tirarme en la nieve, solo quiero hablar en sueco todo el día y me llamo Astrid. Pero lo peor de todo es que antes de irme a Suecia, me gustaba tumbarme en la playa con una cervecita fresca, apenas sabía tres o cuatro palabras de inglés y me llamaba Miguel Ángel.

    I'm not the same after my Erasmus scholarship. I like throwing myself on the snow, I just want to speak Swedish the whole day and my name is now Astrid. But worst of all is that before going to Sweden, I liked lying on the beach together with a good fresh beer, I could hardly say three or four words in English and my name was Miguel Ángel.

Sem comentários: